6 Ocak 2016 Çarşamba

Çikolatası Bağ Pastanesinden Tasarımı Benden

Başlığı gören o da ne demek diyecektir yüksek ihtimal :) 

Aynen okuduğunuz gibi ...

Çikolatalar Bağ Pastanesinden Tasarımı benden :) 

Küçük dokunuşlar her zaman beni mutlu eder... Özellikle vereceğim bir hediyeye mutlaka dokunmam ona kendimden bişeyler katmam gerektiğe inanırım...Sonuç güzel olduğu zaman hele ki bir de beğenildiğini gördüğüm zaman sevinçten havalara uçarım:)

Çocuklugumdan beri meraklıyımdır süslemeye aslında...Bildim bileli bizim  evde salata yapıldı mı süslemesini mutlaka ben yapardım... Tasarım gücüm taaaa o zamanlardan geliyor :)) 

Aslında daha fazla foto koymak isterdim fakat fotoğraf makinasında sorun olunca beklemek istemedim sonra da onları eklerim napalım dedim ve sizlerinde beğenisine sunmuş oldum...İşte benim eserim ve Bağ pastanelerinin o muhteşem çikolataları!!!



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merabalar Seda'cım, bende senin gibi fazla detaycıyım, herşeye elimi değmem gerekir mutlaka.. Minicikte olsa kendimden birşey gormeliyim.. Harika çok zarif bir süsleme olmuş ellerine sağlık :) bu arada tabiki Kahvaltı masanda bir harika :) o postunda yorum yapamadım nedense ;)

Bir Annenin Hikayesi dedi ki...

Çok teşekkür ederim çok tatlısınız...

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates