28 Ocak 2014 Salı

Kanaviçe Tutkum

Ahhh şu blog işini bir rayına oturtamadımm ki :(

Tam hadi düzenli yazacaksın bak diyorum ama nerde ... Olmuyor kiii....

Neyse ünlü bir blogger olma falan hayalim yok zaten:))

Bir sürü başlığım yazmamı bekliyorlar :)

Gelelim başlıkta ki konuya :))

Bu aralar tam bir kanaviçe tutkunu oldum çıktım vallahi :)

Adını bile bilmiyordum aslında çok kısa bir süreye kadar , ne zaman ki instagram da görmeye başladım o zaman tanıştım.Zamanla harika motifler yapan kişiler görmeye başladım.Aslında örgü , el işi gibi konularda biraz el becerim vardı yaparım belki de diyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum.

Sonra pamuk gibi kalpli bir genç kız ile tanıştım , adı Tuğba. Beni öyle cesaretlendirdi ki alınacaklar listesini hazırladı , malzemeleri temin edip haber ver ablacığım dedi.Ama nerdeee ben günlerce ha bugün ha yarın dedim durdum.Taaa ki Tatlı Tuğba'mm şablonları hazırlayıp bana gönderene kadar....Şablonu aldığım gibi koştumm tuhafiyeee....Takip etmek isteyenler için instagram hesabı @withlovemt ( Tatlı Tuğba'nın)

Evettt benim gibi bilmeyenler, yeni başlayacaklar  için bundan sonra ki kısım;

-Öncelikle bir kasnak lazım size (ben küçük boy aldım ama sanırım bu fotoğraftakinin bir boy büyüğü yani orta boy daha kullanışlı) Küçük boyu 6,5 TL ye aldım.


-Etamin kumaşı ( metresi 10 tl , yarım metre yeter de artar )
-Etamin ipleri ( İstediğin renklerde , tanesi 1,5 TL)



-Etamin İğnesi 0,25 TL

Hepsi bu kadar iste ....

Ilk deneme için benim gibi basit bir model tercih etmenizi öneririm.

Hatta benim gibi tatlı bir Tuğba'ya sahipseniz yaşadınız demektir :)

Nasıl yapacağınıza gelince gayet basit ; karelere çarpı yapacaksınız ; dikkat edilmesi gereken en önemli nokta DIKKAT ve Kareleri doğru saymak :)

Hatta başlamadan evvel Google da yer alan videoları izlemenizi öneririm.

Inanın çok keyifli :)

Ve benim modelin bitmiş hali ;


Ve yeni alışverişimmm



Artık bir sürü renk ipim ve bir sürü de hayalim var:)

Kolay gelsin :)

4 yorum:

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Çok severim kanaviçeyi bebek-çocuk odası için harika bir çalışma olmuş;)

Unknown dedi ki...

Kanaviçe sevenlerin gün geçtikçe artması çok hoşuma gidiyor. Bizim ülkemizin kadınları çok becerikli çok yaratıcı ama kanaviçe sevdamız şimdiye değin çeyizlik seccadeler işlemekten , kalın etamin kumaşlardan öteye pek gidememiş. Son yıllarda biraz biraz değişim ve kıpırdanma var. Yeni hobinizi yaptıkça seveceğinize elinizden bırakamayacağınıza eminim. Ve yıllar sonra bu fotosunu yayınladığınız ilk çalışmanıza gülümseyerek bakacaksınız.Elinize sağlık

Unknown dedi ki...

Merhaba bende kanaviceye merak sildim ve yakın zamanda denemek istiyorum blogunuzu takibe aldım bende bloguma beklerim :) http://gulumsetenhobiduragim.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

Merhabalar bende kanaviçeye başlamak istiyorum
Tam ismini bilmiyorum ama işlenecek model bu modelin bütün renkleri set olarak satıldığını duydum siz hangisini önerirsiniz hangisi daha pratik olur

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates