27 Haziran 2014 Cuma

Bebeğim Büyüyor

Evet büyüyoruz sanırım:))

Uras ayakta sallama yöntemi ile uyuyordu.Eğer anneannemiz bizde ise kesinlikle Uras'ı uyutmak onun işiydi:) Çünkü geçen sene bacağımda yaşadığım bir sorun sonrası ayakta sallamayı yasaklamıştı doktorum , biraz işime gelmişti Tabiii kendim dışında kim varsa yanımda Uyutma işi ona aitti :))

Günler geçti Uras büyüdü hatta artık ayakta sallamasak dediğim günlerde bi denesek ya dedim.

Aslında çok da plansız ve programsız olarak Uras 'ı koynuma alıp hafif pişpişlemeye başladım biraz sonra benim sarı kafa uyumuştu bile :)

Bir kaç gece daha denedim bunu evet evet gayet başarılı idi sonuç:)

Hatta geçen gün yazlıkta babası , o ve ben yatağımıza yattık , sütünü içen Uras bir süre sonra bizimle beraber koca adam gibi uykuya dalmıştı bile bende artık Huzurla uyuyabilirdim :))

20 aylık bir bebek olarak Uras artık sütünü içip uyuyabiliyordu yaşasın özgürlük :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates