6 Ağustos 2013 Salı

40 Mevlüdümüz


Mevlüt için hazırlıklara epey önce başlamıştım.

Vermem gereken siparişler , Eminönü ziyareti, yapılması gerekenler ; epeyce iş vardı.

İlk iş menüyü belirlemekti ki bu konuda zaten en büyük yardımcım canım annemdi. Onun elinden çıkan her şey zaten kusursuzdu.




İtiraf etmeliyim ki o günlerde ciddi anlamda zaman harcadım mevlüt için , her şeyin kusursuz olmasını özellikle istiyordum.
Ne de olsa benim oğlumun aile ve aileye yakın tüm dostları ile beraber ilk buluşmasıydı bu ve çok özel olmalıydı:)


Süslü bir masa istiyordum...
Konsept rengimiz erkek rengi :) Maviydi.

Eminönü den eksikleri almak için bir gün belirledim önce. O dönemlerde çalışmadığım doğum izninde olduğum için hazırlıklar gayet rahat işliyordu. Gerçi o günlerde de emzirme durumu sebebi ile Uras'ı çok da yalnız bırakamıyordum.


Listemi sizinle de paylaşayım belki referans olur benden sonrakilere...

Bu benim hem oradan alınacaklar hem de diğer başka yerlerden temin edilecek eksikler listemdi ;

*Mevlüt Kıyafeti ( ki bulmakta çok zorlandım ben)
*Şeker Hamuru ve Kurabiye Kalıpları
*Masa Örtüsü ( ki Hoş geldin partisi için parti paketin den temin etmiştim)
*Paketli ismine özel bonbon şekerler
*Badem Şekerleri
*Kapı ve Pencere için süsleme tülleri ve süs malzemeleri
*Mavi keseler ( ki okunmuş şekerlerin dağıtımı için)
*Balon
*Loğusa şerbetine özel bardak ve bardak süsleri
*Tepsi Süslemeleri ( ki kendim yapmayı tercih ettim)
*Mevlüt Şekerinin Dağıtımı İçin Sepet ( ki annem yaptı)
*Cupcake kağıtları  - Süsleme için Dr.Oetker süsleme glazürü kullandım.
 
Bunlar da bizden kareler ;

Üzerinde "Ben Geldin Adım Ege Uras" yazılı bonbon şekerlerimiz



Kapı Süslemelerimiz



Mevlüt Şekerlerimiz


Doğum Şekerlerimiz



Mevlüt Sonrası Dağıtılacak Şeker ve Tuz Paketli Keselerimiz
Duanın okunmasının ardından okunmuş şeker ve tuz dağıtımını bu keselerle yaptım. Gayet şık bir sunuş oldu. Herkes de çok beğenmişti.



 Oğlum Teyzesi ile

Lohusa Şerbetimiz konuklara ikram edilmişti.


Kurabiyelerimiz




Ege Uras , bize zorluk çıkarır mı rahat durur mu huysuzlanır mı diye düşünmüştüm ama oğlum o kadar uslu durdu ki bizi hiç mahcup etmedi. Ege Uras doğduğunun 5 gününden beri sokaklarda olduğundan ve kalabalığa alışkın olduğundan olsa gerek bizim için gayet sorunsuz ve keyifli bir gündü.

Yorucu ama keyifli bir gün daha geride kalmıştı.
Ve bir mevlüt te böyle bitmişti...
Bizim için güzel bir anı bırakaraktan...

Bizi yalnız bırakmayarak o günümüze eşlik eden herkese teşekkürlerimizle,


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates