26 Temmuz 2013 Cuma

Anne Olmak ve İlk Blog Yazısı

Anne Olmak ,

Bu Dünya'da sahip olunabilen en güzel duygu olsa gerek...Hayatını yepyeni biri ile paylaşmak.
Hatta sadece hayatını değil bedenini, yediğini, içtiğini, hayallerini, dünyanı her şeyini...

İşte Dünya'ya yeniden geldiğim , Hayatı Yeniden Öğrenmeye Başladığım O gün , 22.10.2012
Canım Oğlumun dünya merhaba dediği o gün.




O günden bu yana 9 ay geçti ben her gün bugün blog yazmalıyım diye diye Ege Uras oldu 9 aylık.

Birçok şeyi yazmayı kaçırdım sanırım, herkes blog yazıp ileri giderken ben geriye mi gitmeliyim bilemedim:)

Aslında amacım çalışan bir anne olarak bu gibi sosyal aktivitelere zaman ayırabildiğimi önce kendime ispat etmek, Çünkü Ege Uras büyüdükçe çalışan bir anne olarak onu her bırakıp işe gittiğim gün farklı duygular yaşamaya ve hissetmeye başladım...Bazen biraz da vicdan yapmıyor değilim.

Tek tesellim ileride "Anneciğim Senin Geleceğin İçindi" diyebilmek , gerçi ondan duyma ihtimalim olan cümleleri de düşündüğümde pek teselli olamıyorum.

İşte lafın kısası artık benim de bir bloğum var , Blog 'lu IG Anneleri Kervanına bende katıldım.
İnşallah becerebilirim :)

Artık bir ileri bir geri derken hem eskimiş tecrübeleri hem de anıları not edeceğiz hem de yenileri ...

Görüşmek üzere:)


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hosgeldin guzeel anneee <3

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates