28 Mart 2014 Cuma

1.Yaş Doğum Günü - Ekim 2013


Tema tema tema....

Doğum günü deyince akla ilk gelen şey olsa gerek...

Günler , Haftalar hatta aylar öncesinden araştırılıp,düşünülmesi gereken şey ; TEMA

Söz konusu olan 1.yaş doğum günü olunca kimisine göre gereksiz ,saçma ve abartılı ; kimisine göre ise en güzel,en muhteşem,en yaratıcı yada en gösterişli.
Mutlaka birileri arkanızdan çok abartılı bulduğunun dedikodusunu yapacak yada ayy ne gerek var bunlara diyip duracak.

Eee ne demişler ; her koyun kendi bacağından asılır 

Neyse madem ilk işimiz tema belirlemek ;

Bizde öyle yaptık. Görülmemiş bir tema olsun istedim , çok araştırdım ama içime sinen hiç birşey bulamadım.Hem karnaval olsun  hatta bundan sonra ki tüm doğum günlerini de böyle analım ama bir fark olsun diyordum kiiii sonunda buldum.Türk ve Yabancı sitelerde hiç rastlamadığım "Şeker Adam "

Madem Şeker Kız var o zaman Candy Man de olsun dedimmm , zaten şeker gibi çocuk :)

Evet evet tema Şeker Adam olacaktı.
Candy Man kulağa hoş ama yabancı gelince kendi dilimizde olsun dedim ve Şeker Adam ortaya çıktı
Yani Ege Uras'ın 1.Doğum Günü Karnavalı'nda bir Şeker Adam vardı :))


Kimisi çok abarttığımı söyledi yada 1.yaş için gereksiz bulduğunu , kimisi arkamdan abartılı bulduğunu söyledi, kimisi çok beğendi ; kimisi ise taktir etti. 

Bense bu gereksiz bulan ve arkamdan atıp tutanları tabiri caizse tınlamadım.Yani çok içimde kalmış olacak ki şuracığa not düşmek istedi canım :)

Evladım için imkanlarım dahilinde herşeyin en güzelini yapmak benim yaşam felsefem bundan sonrakilerde imkanım dahilinde en iyisi en güzeli olacak.








0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates