12 Nisan 2014 Cumartesi

6.hastalık

Uras içinde bulunduğumuz ayın 22'sinde tam 1,5 yaşında olacak yani 18 aylık

Zaman öyle hızlı akıp geçiyor ki bazen geriye dönüp baktığımda zaman beni korkutuyor.Zaten bu annelik beni paranoyak yaptı gitti.Son zamanlarda instagramda olsun, bulunduğumuz şehirde olsun yaşanan birtakım ölümler beni çok etkiledi:( Çok da bunlarla ilgili yazmak hatta bunları düşünmek istemiyorum :( Sadece şunu diyebilirim ki , Allah kimseyi çocuğu ile sınamasın :(( Sabır versin:(

.........................

İşte ne diyordum 18 aylık olmak üzereyiz :) Allahım uzun ömürler versin.11 aylık iken geçirdiğimiz bronşiolit dışında hiçbir hastalık ve özellikle yüksek ateş ile tanışmayan biz 10 gün önce yüksek ateşin tavan yaptığı bir hastalık ile yüksek ateşi tanıdık :( 

Hastalığın adı 6.Hastalık

Adını sık sık duyduğumuz ve aslında bir o kadar basit ,hiçbir zararı olmayan o ateşli hastalık 

Gerçi 41 derece ateşi gördüğünüz de pek soğukkanlı olamıyorsanız vay halinize :) Annem yanımda olmasaydı bende herhalde pek soğukkanlı olamazdım.Çünkü çok sinsi bir hastalık zaten gizli bebek hastalığı diye geçiyor, ne zaman ki döküntüler başlıyor o zaman net teşhis konuyor.

İşte uykusuz gecelerimiz yakın arkadaşı oldu 6.hastalık :)) Urasın ateşini düşürebilmek için şurup ve fitil dışında hiçbirşey yapamadık sadece soymak ile yetindik üstünü başını:( Çünkü ıslak mendille elini yüzünü alnını silmeme bile tepki gösteriyordu , duşa sokabilmemiz mümkün değildi , ateşli olduğu anlarda çocuğu ağlatmanın da ateşi yükselteceğini okumuştum daha önce , netice de hayırlısı ile hastalıktan kurtulduk bende uykularıma kavuştum:)

Hastalığın Bizde ki seyri ; 3 gün boyunca yüksek ateş , 4.gün yüz ve vücutta isilik şeklinde döküntü sonra ki gün ise hiçbirşey kalmamıştı döküntülerden.6.hastalık geçiren çocuklar bu hastalığa karşı bağışıklık kazanırmış hadi hayırlısı...

Not : Blog yazısı metrobüs de yazılmıştır :)




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates