5 Mayıs 2014 Pazartesi

Polyester Boyama

Şu aralar en sevdiğim şey :))

Polyester boyama :))

Balkonda kendime bir güzel yer yaptım nasıl zevkli nasıl :))

Gayet basit hemde :))

Çok moda şu aralar özellikle İg de herkes bu iş peşinde 1,5 tl ye alınan çay tabaklarının 10-12 tl ye satılıyor olması ise açıkcası benim tarafımca kabul edilesi bişi değil :(( 

İşte bende çay tabağı ile başladım şimdi çerçeve boyuyorum kiii çerçeve boyamak  harika bişi çok zevkli :)

Bunun için de fırça ve akrilik boya lazım 
Eminönü'nde bulabilirsiniz yada hobi malzemeleri satan dükkanlarda , hatta internetten bile online alabilirsiniz :))


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynı şehirde olup sizinle tanışmayı çok isterdim.Ellerinize sağlık, harika olmuşlar.Ayrıca katılıyorum, 2 liralık işleri fahiş fiyatlara sunmalarına deliriyorum.. Bu arada boya üzerine vernik yapıyor musunuz.Aslında fırsatınız olur da daha detaylı bir post yapabilirseniz sevinirim.Bende yeni ev için bir iki dekoratif eşya yapmak istiyorum da :)) Boya işi yapmadım hiç, bilmiyorum :) İg dende takipteyim artık bende beklerim, @sibeldaban :) Sevgiler

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates