27 Mayıs 2014 Salı

Su ile ilk imtihan :)

Bizim minik beybi doğduğundan bu yana suyu neredeyse hiç sevmedi:)) Bir türlü anlaşamadı su ile :)
Geçen sene 8 ve 10 aylık iken gittiğimiz tatillerde suya alışması çok kolay olmuştu ama tatil dönüşü yine banyolarımız çığlıklar içinde devam etti.

Uras'ı evde kimse yokken yıkamaya hiç mi hiç cesaret edemezdim hani şöyle kucağıma alıp beraber duşun altına girmek bile bana imkansız gelirdi:(( Kendini öyle yerden yere atar ki korkumdan ne yapacağımı bilemezdim bile o derece 

Taa kiii bugüne kadar :))

Bugün ana oğul bir ilki başardık , evde yalnız başımıza iken beraber duş aldık.Önce anne sonra da bebek :))

Uras önce bir süre bebek arabasında oturarak oyuncakları ile oynadı bende fırsat bu fırsat hemen duşumu aldım tam hadi çıkayım derken bi cesaret geldi bir yerlerden , bence yapabiliriz dedim :) 
 
Yavaş yavaş onu soymaya başlarken Uras bir yandan vız vız söylenmeye başladı ama  yine bu fikrimden caymadım bildiğimi okumaya devam ettim :))
Suyun altına girdiğimizde vızvızı aynen devam etti :)) Hatta ara ara artarak :) Ama yine de beklediğim o sert tepkileri vermedi ve biz ana oğul beraber yeni bir şeye imza atmış olduk :))

Temiz cicilerimizi giydik saçımızı taradık 

Hazırız :))



Durum şu kiiii büyüyoruz hem de beraber :))) Sanırım bebek büyüdü , anne de büyüdü :))

Sevgiyle ....

Bebeğim ilerde bu satırları güle oynaya okumak en büyük dileğim , iyi ki varsın 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates