10 Mart 2015 Salı

Bir kuzenler buluşması 08.03.2015


Günlerdir yazmayı planlayıp da bir türlü yazmadığım o blog Yazısı ....

Kuzenler buluşması ....


Aman Allah'ım valla bizde kuzen say say bitmez kırk yılda bir herkes biraraya geliriz yada gelmeye çalışırız diyelim... Ayyy yok ya eskidendi onlar nerdeyse artık hiç görüşemez olduk biz :( 

Neyse işte dedim ki kuzenleri toplayayım onlara şöyle kendi ellerimle mis mis yemekler yapayım bir de güzel sunumluuuu bir masa Yaptım mı oldu bu iş :) 

( Ayy bu blog işi ne güzel bir şey ya ileriye kocaman bir miras benim için bile :))) Bol bol okurumm artık Allah Ömür verirse ) 

Neyse gelelim geceye ...
Valla günler öncesinden hazırlıklarımı yaptım...
Beni tanıyanlar bilir sunuma bayılırım hele ki farklı birşeyler ortaya koymak en sevdiğim...

Ilk olarak konsept belirledim...
Çuval olsun dedim konsept , 3 metre bir çuval edindim Hemencik Ayyy nasıl pis kokuyor o çuval ne siz sorun ne ben Söyleyeyim :)) Neyse bolca yıkadım bolca havalandırdım... Güne hazırdık

Tabaklarımı , bardaklarımı , kullanacağım diğer aksesuarlarımı da belirledikten sonra biz hazırdık :) 

Ilk iş konsepte uygun mumlarımızı süslemek oldu tabii kii...

Sunum için ayna kullandımm ki masada gerçekten çok hoş duruyor 
Tatlılar için tabii ki Magnolia...


Ortaya Karışık :) 


Mumlar baş köşede :)
İKEA nın vazolarını eurofloranın mumlukları ile bütünleştirdim ortaya da böyle bişi çıktı :) Belki size de fikir olur

Çuval yine başroldeydi ...
Bu sunumu gerçekten çok sevdim , kesinlikle sizde yapmalısınız... Portakal bu Sunum için kesinlikle en doğru adres :)













 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates