10 Ocak 2014 Cuma

Evin Küçük Delikanlısına Mektup

Zaman öyle hızlı akıp gidiyor ki yakalamak istesemde olmuyor.Bazen durdurmak o anları öyle ölümsüz kılmak öyle içime sindirmek istiyorum ki tarifi güç.

" Bazı Geceler başbaşa kaldığımızda seninle yere diz çöküp birbirimizi sarılıp benim elimi tutmaların , elimi yüzüne saçlarına götürmen,kucağımda uyuklamaların,kuzu kuzu yanaşıp kolumun altına girmelerin" en büyük servet bana...

İşte o anlarda zamanı durdurmak istiyorum , bazen seninle dertleşip konuşuyorum o anlarda , öyle iyi geliyorsun ki bana ; bebeğim bebeğim diye öpüp kokluyorum bol bol.Büyüceğin ve bir gün elimden uçup gideceğin günler geliyor hemencik aklıma ; sana o günler için sözler veriyorum, Rabb'ime sığınıp seninle daha çok vakit geçirmek için mutlu , huzurlu , sağlıklı uzun ömürler diliyorum...

Ahhh Annemmm diye seviyorum bazen seni...
Bebeğim diyorum...
Sen ki benim yaşam sebebimsin , hayatımsın , sen ki en güzel rengisin yaşamımın diye fısıldıyorum kulağına.
Sen benim dünyamsın diyorum sana...

Geceleri yanında yattığımda uykunda o iç çekmelerin ne de güzel geliyor kulağıma , seni yaşatıyor anı hatırlatıyor bana...

Anne diye koşarak boynuma atlayacağın günleri hayal ediyorum bencilce çünkü bunu tamamen kendim için istiyorum :)

Ama işte bu da annelik be oğlum 
Böyle bişi bu annelik ...

Oysa annelik ;

Bazen gecelerce uykusuz kalmak kimisine göre , bazen yemeğini geç yemek , bazen tv seyredememek , yada bazen cok sevdiğin bir konsere gidememek yada saat başı an an üstünü açıp açmadığını kontrol etmek kimi zaman...

Annelik demek yenilik demek , olgunlaşıp farklılaşmak demek , karşılıksız sevmenin ne olduğunu öğrenmek demek, hayata daha sıkı bağlanmak demek,sevmek ama çok sevmek demek ...

Annelik demek bir o kadar daha çok şey demek...

Şunun şurasında 11 gün sonra dolu dolu 15 ayı geride bırakmış olacağız seninle..Daha dün gibi o küçücük odada seni ğöğsüme koymaları....Daha dün gibi bütün gece sabaha kadar nefes alıp almadığını kontrol edip seni seyrettiğim o saatler...

Ne çabuk büyüdün oğlum ; sanki sen daha yeni emeklememişmiydin de bugün evin içinde ordan oraya koşuyorsun :) Daha dün seni süt ile beslerken bugün tabağımdakilere göz dikiyorsun :) 

Gecenin bu vaktinde içimden gelenlerin bir özeti olsun istedim.Bir anda yazıverdim:) 

Yüreciğin güzellikle , mutluluk ile , huzur ile dolsun bebeğim ; en güzel rüyalar en tatlı uykular senin olsun annem...

Dünya'nın en tatlı bebeğine mektubum olsun bu ...

Annen 
11.Ocak.2014
Saat:04:13
Caddebostan 


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates