19 Şubat 2016 Cuma

Adım Adım Büyüyoruz Blogger Etkinliği


Blogger anneler 
“Adım Adım” ile biraraya geldi



Uzman pedagog ve psikologlar tarafından 9-48 ay arası minikler için hazırlanan Türkiye’nin ilk ve tek gelişim seti “Adım Adım” geçtiğimiz günlerde biz blogger anneleri biraraya getirdi. Çocuk Gelişimi Uzmanı Tuğçe Acaröz Oğuz’un konuk olduğu blogger buluşmasına, bebeklerinin gelişiminde Adım Adım’ı kullanan anneler de katıldı.


Son yıllarda annelerin gözü kulağı olan “blogger anneler”, Türkiye’nin ilk ve tek uzman pedagog ve psikologlar tarafından 9-48 ay arası minikler için hazırlanan gelişim seti “Adım Adım”ın tanıtım etkinliğinde biraraya geldi. Miniklerin aylık gelişimlerine özel hazırlanmış, kitap üzerinde aktivite yapılabilen, interaktif eğitim ve gelişim seti Adım Adım’ın tanıtıldığı buluşmada, Çocuk Gelişimi Uzmanı Tuğçe Acaröz Oğuz “Çocuklarla doğru iletişim kurmanın yolları” konulu bir seminer verdi.



Her ay yeni bir heyecan
Uzman pedagog ve psikologlar tarafından uzun süren bir çalışmanın sonucunda ortaya çıkan “Adım Adım Gelişim Seti”; doğumdan sonra dokuzuncu aydan itibaren kullanılmaya başlanıyor. Eğlenceli eğitim, planlı gelişim sloganıyla sunulan interaktif eğitim ve gelişim seti “Adım Adım”; miniklerin zihinlerinin öğrenmeye en yatkın olduğu 48. aya kadar planlı gelişim sağlarken, akranlarına kıyasla fark yaratmalarına ve gelecekteki eğitimlerinin daha nitelikli olmasına olanak tanıyor. 

Her aya özel hazırlanan Adım Adım Gelişim Seti’nin içinde ebeveynlerin çocuklarıyla nitelikli zaman geçirmelerini sağlayan, ilgi çekici aktiviteler yer alıyor. İlgili aya ait gelişim tablosu, oyun malzemeleri, aktiviteler için ebeveynlere yönelik öneriler, her aya özel kitaplar, yaratıcılığını ve hayal gücünü geliştiren hikayeler, uzman pedagog ve psikologlar tarafından hazırlanmış makalelerin yer aldığı Adım Adım kutuları her ay abone annelerin adresine iletiliyor. Bunlara ek olarak sisteme üye olan aileler, kendilerine özel şifrelerle sisteme girip çocuklar tarafından seslendirilen çocuk şarkılarına ulaşabiliyorlar.

Keşfediyorlar, mutlu oluyorlar
Adım Adım Gelişim Seti’nde bulunan farklı materyallerden yapılan malzemeler, bebeklerin ve çocukların “dokunma” duyusunu geliştirirken ince motor gelişimlerini desteklemeye de aracı oluyor. Böylece nesnelerin beraberliklerini de keşfediyorlar. Şekilleri ve renkleri öğrenerek “görsel” uyarılara cevap verip mekânsal ilişikleri anlamakta zorlanmıyorlar. Sıraları izleyip, sayıları öğrenip şekilleri de hatırlamasına yardımcı olan “Adım Adım”; çocukların ‘saymayı’ ve matematik kavramlarını erken aylarda keşfetmesini sağlıyor. Tüm bunlara ek olarak alfabeyi ve kelimeleri öğrenip, kendilerini rahatça ifade etme yeteneklerini geliştiren set, iletişimlerini güçlendirerek, okumaya bir adım daha yaklaştırıyor.

Adım Adım Gelişim Seti ile ebeveynler ve çocuklar karşılıklı duygu alışverişinde bulunuyor. Bu duygu alışverişi, keyif alma hali, aynı şeyle ilgilenme durumu, keşfetmekten alınan mutluluk, çocuğun zihinsel, sosyal ve duygusal gelişimine destek oluyor. 

Adım Adım Hakkında

Türkiye’nin ilk ve tek 9-48 ay arası minikler için hazırlanan gelişim seti “Adım Adım” 2009 yılında Mikado Yayıncılık tarafından lanse edildi. Yurt dışında ve Türkiye’de benzeri olmayan gelişim seti, uzman pedagog ve psikologların uzun süren çalışmalarının sonucunda hazırlandı. Bugüne kadar 500 binin üzerinde “Adım Adım” seti çocuklarının planlı ve bilinçli gelişmesine önem veren ebeveynlerle buluştu. Bebeklerin aylık gelişimlerine özel, kitap üzerinde aktivite yapabildikleri interaktif eğitim ve gelişim seti “Adım Adım” çocukların gelişiminde akranlarına kıyasla fark yaratıyor ve gelecekteki eğitimlerinin daha nitelikli olmasını sağlıyor. 

Adım Adım setine siz de üye olmak isterseniz https://www.adimadim.com/ linkine tıklayarak hemen bunu gerçekleştirebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates