8 Aralık 2013 Pazar

Çocuklar İçin Yılbaşı Hediye Önerileri-1

Oğlum için doğduğu günden bu yana beğendiğim bir oyuncağı hiç almamazlık yapmadım.Her anne gibi herşeye sahip olmasını istedim bende.Özellikle çalıştığım dönemde gittiğim hiçbir alışveriş merkezindeki Bebek Mağazası'ndan elim boş çıkmadım 

Bir zaman sonra evde ciddi oyuncak yığınları ile karşı karşıya kaldım.İşin sevindirici tarafı Ege oyuncakları ile ciddi zaman geçirip oyalanabiliyor, oyun oynamayı seviyor bu da benim en büyük tesellim oluyordu tabii.

Ve neyse ki şu ana kadar kırılan , orası burası kopan birşey yok.Ben çocukken kendimi bildim bileli oyuncaklarımı çok özenli tutardım,çok kıymetliydiler benim için.Çok uzun yıllar sakladığımı bile söylemem mümkün.Yaşanan bir talihsiz olay ile maalesef onlardan ayrılmak durumunda kalsam da hala bir yerde iyi bakıldıklarını, birilerine fırsat olduklarını düşünmek beni hep rahatlatmıştır.

Dilerim ki oğlum da en az benim kadar iyi bakar oyuncaklarına ki ondan başka birilerine daha fırsat yaratmış olur.

Mevcut oyuncaklarımıza ek olarak Doğum günümüzde gelen hediyelerden sonra uzun bir süre Ege'ye hiçbir oyuncak almama kararı verdiğimi içtenlikle söyleyebilirim.Kesinlikle artık bundan sonrası israf israf ve ancak israf olabilir.

O yüzden yılbaşı hediyesi için ciddi bir araştırma yapmaya karar verdim.Bu yaşta çocuk ne anlar ki diyenler olabilir elbet şu an da bişi anlamaz , ama bu benim için bir gelenek ; hemde çok eskilere dayanan :) Yılbaşı Hazırlıkları başlıklı yazımı okuyanlar anlarlar ne demek istediğimi :)

Ilk yılbaşında ona gelen yılbaşı hediyelerimi fotoğraflayıp fotoyu kenara çoktan kaldırdım bile :)

Dedim ya bu yılbaşı oyuncak yok.
Peki ne var?
Düşündüm taşındım onun için en yararlı olabilecek hediyeleri seçtim.Geriye kimin hangisini alacağını belirlemek kaldı:)

1-Boya Takımı ve Resim Defteri 
2-Bir Masal Kitabı Edinme Zamanımız da gelmişti zaten
3-Aktivite Kitabı
4-Görsel ve Eğitsel Kitaplar 

Bu 4 hediye içinde araştırmalarımı tamamlayıp ilk fırsatta alışverişe çıkıp gerekli notlarımı yazacağım.


Iyi Seneler 
Sevgiyle , 


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates