16 Ocak 2014 Perşembe

Uras İsmi ve Anlamı

Yalan yok hiç hayalimde Ege Uras ismi yoktu.Aslında kendimi bildim bileli hiç erkek ismi düşünmemiştim ki ben :)) Çok hazırlıksız yakalandım:)

Çocuğum dünyaya geldiğinde bile daha net olarak ismini belirleyememiştim:) Yani o öyle önemli bir varlıktı ki benim için bulunmaz Hint kumaşı hiç bir ismi yakıştırmıyordum ona.Çok özel olmalıydı onun adı çok özeldi ya o :)) İşte annelik böle bir şeydi onunla da yeni tanışıyordum :)

Eeee Uras nerden çıktı o zaman :))


Anneannemiz buldu o ismi , ilk beni bu isime yaklaştıran anlamı oldu :) Uras ; şans, talih demekti.Aslında içinde bulunduğum o dönemde en çok ihtiyacım olan şey sanırım şanstı kiii oğlum çok şanslı doğsun istedim ve adını şans koydum:))


Eee peki Ege ???
Ege yi babamız istedi aslında hiç de sevmedim itiraf ediyorum ama hem onu kırmak istemedim hem de biz Ege de tanıştık hem de çift isimli bir aileden geliyorumm ben alışkanlık yani benim ki :))




1 yorum:

Yazar dedi ki...

http://ismininanlaminibul.com/uras-isminin-anlami-25611.aspx

buradaki anlamına ekleyebileceğiniz bir şey olursa yorum olarak bırakabilirsiniz.

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates