19 Ağustos 2013 Pazartesi

Bebeğimin İlk Bayramı

Gecikmeli de olsa Bayram blog yazım karşınızda...

İtiraf etmeliyim ki bu bayram için benim 2.yazım; nasıl olduğunu hala anlayamamış olsamda ipad de yazdığım yazı taslaklardan silinmiş :(  2.kere aynı konuda bu moral bozukluğu ile yazmayı becerebilir miyim bilmiyorum ama deneyeceğim.

Bayram Blog yazımı yazarken çekilmiş habersiz sürpriz foto bloğa çok yakıştı :)

İşte size bayram çocuğu :)

Uzun yıllardır Bayram deyince aklıma sadece "tatil"geliyor.
İlk aklıma gelen cümle ise "Nerde o eski bayramlar "
Ben ancak sonuna yetişebilmişim meğer o bayramların...



Bir gelenek olarak bayramlarda İstanbul'dan uzaklaşmak benim için adettendi evlendikten sonra da durum pek değişmedi.

Biz her Bayram farklı yerlerde farklı seyahatler gerçekleştirdik, kimi zaman yurtiçi kimi zaman yurtdışı...




İlk defa bu Bayram ,Mayıs ayında Ege Uras 'ın çocukluğunu huzurlu ve yemyeşil bahçelerde , doğa ile iç içe geçirmesi için ani bir karar ile satın aldığımız hafta sonu evimizde geçirecektik.
Hafta sonu evi diyorum çünkü denize mesafesi var yani tam olarak yazlık değil. İstanbul'a yakın olması sebebi ile de hafta sonu evi olmuş oluyor bizim için.

 
Ege Uras , bu bayram bol bol havuza girdi , henüz 9 aylık olduğu için sitede havuza sokmayı pek tercih etmedim. Bahçede ona aldığımız havuz içinde gayet keyifli dakikalar yaşadığını söylemek mümkün.


İşte biz bu bayram, Havası ve doğası ile insanın başını döndüren onun dışında küçücük bir köye komşu bir sitenin evlerinden birindeydik ...

İyi ki de ordaydık , sakin güzel yemyeşil bir tatil oldu bizim için. En önemlisi Ege Uras , bahçede çimenlerin üstünde emekleme modelleri yaratma , taytay yapabilme imkanına sahip oldu. Bu da babası ve benim için en büyük hediyemiz oldu :)

İyi Bayramlar













0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates