1 Ağustos 2013 Perşembe

Diş Buğdayı Hazırlık (1)



Hazırlıklar son sürat devam ediyor , her anne gibi bende herşeyin kusursuz olmasını istiyorum tabii...Günümün büyük bir kısmı işim dışında bunları planlamak ile geçiyor desem yeridir , Büyük bir heyecan içerisindeyim.
Devamlı bir plan program öyle ki araba kullanırken de plan yapan ben boğaz köprüsüne gireceğine Kadıköy'e gidebiliyor yani 😂

Şunu itiraf etmeliyim ki çok zor iş ; hele ki biraz da benim gibi pipirikli ve mükemmelliyetçi bir anne iseniz durumunuz daha da zor ! Şimdiden geçmiş olsun...Onun rengi buna uymadı , bunun burası böyle olmadı , böle olsun, bu tarafında olsun , bu da olsun , şu da olsun derken hazırlıkları neyse ki hallettim gibi.

Tasarım işi bitti.Sadece tasarım mı yaptırsam baskısını ben mi halletsem , hepsini birden bir yere mi yaptırsam yoksa ücretsiz tema sitelerinden indirip kendim mi uğraşsam , kararsızlık öyle kötü birşey ki , neyse ki sonunda her ikisini de birine yaptırmaya karar verdim. Aslında renkler ve konsept tamamen aklımdaydı yani bir photoshop bilseydim direk çizer yazar dururdum:) Aslında bu gibi kafanızda belirlediğiniz bir şeyi birine yaptırmak çok zor. Yani sizin gözünüzden görmesini beklemek büyük hata oluyor. Neyse ki sonucunda tam kafamdaki olmasa da kötü de olmadı. Hoşuma gitti eksiklerimiz olsa da :)
Photoshop bilmememe rağmen açıkçası vaktim olsa kesinlikle uğraşır kendim yapardım.Bu konuda Demir Ege'nin Tatlı Annesi'nin bloğunu mutlaka incelemenizi şiddetle tavsiye ederim.Blog sahibi o kadar mütevazi ve yardımsever bir insan ki size bıkmadan ve yılmadan destek oluyor. Maillerinize sıkılmadan cevap veriyor. Kendisine çok teşekkür ediyorum :) Mutlaka takip etmelisiniz , ilham alabilirsiniz:)


Hazırlıklar tamamlanmış iken ucundan azcık göstermek gerek:) İşte bizim renklerimiz işte bizim konseptimiz

Diş buğdayı alışverişimde süsleme için özellikle euroflorayı tercih ettim.
Kurabiye,tatlı malzemelerini , sunum için gerekli materyalleri ise zamanım olmadığından internetten sipariş ettim. Aylar öncesinden bir çok sunum yapacağım fanusları , bardakları almıştım bile...Çalışan bir anne olarak vaktim inanılmaz sınırlı idi. Eminönü'nü dolaşma fikri çok güzel olsa da benim buna hiç vaktim yoktu çünkü iznim de yoktu :(
Hemen hemen eksikler bitti gibi , konsept renklerimiz ile uyumlu balonlarımız şu an tek eksiğimiz gibi gözüküyor.Ama biliyorum ki daha eksikler çıkacak o yüzden bu hafta sonu oturup eksikler listesi çıkaracağım.

Şimdilik hazırlıklar bunlardan ibaret...

Devamı diğer yazıda...


1 yorum:

to be a good mum dedi ki...

Merhaba bloğunuz hayırlı olsun :) takibe aldım. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle . Bende bloğuma bekliyorum sizi sevgilerr

http://mumandbabyanddady.blogspot.com

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates