5 Mayıs 2015 Salı

ETS ile #kesketatilolsa



Evetttt Başlığa bakılırsa aynen de benden bahsediyor bu başlık :) 

Yıllar boyunca sanırım anne olana kadar deyimini kullansam çok uygun olacak ki her türlü tatil - dini bayramlar - resmi bayramlar - birbirine bağlayan yarım veya birkaç günlük ilave izinler dahil olmak üzere neredeyse hiç bir tatili değerlendirmemezlik yapmayan ben için bu başlık pek de yerinde oldu :) 

Her zaman keyifle tercih ettiğim ETS geçtiğimiz aylarda #kesketatilolsa Yarışması'nı yaptı hatta birkaç sefer yaptı yanlış hatırlamıyorsam..... Eee bi şansımı deneyeyim bakalım dedim 

Ilk bir kaç denemede finale bile kalamadım aslında hiç de hırslanmadım , fotoğraf arşivimi açıp fotoğraf da seçmedim ,  hazır da Facebook a Yüklediğim ve iyi Fotoğraflar olduğuna inandığım 7-8 foto ile yarışmaya katıldım, sanırım doğru tercihlerde bulunmuşum ve  iyi ki katılmışım :) 

Bir gün telefonum çaldı finale kaldınız fotoğrafınızın yüksek çözünürlüklü aslını bizimle mail yolu ile paylaşır mısınız dedi telefonun diğer ucundaki ses :) yalan yok pek bi heyecanlandım.

Bu gibi yarışmalarda kendimi pek Şanslı hissetmem instagram da kazandığım yarışmalar oldu zaman zaman , daima arkadaş çevrem Tarafından iyi fotoğraf çektiğim söylenirdi ama bu yarışma gerçekten çok profesyonel bir jüri Tarafından yönetiliyordu ve bu da heyecanımı arttırıyordu.

Ve birkaç gün sonra beklenen telefon geldi....

- Dereceye girdiniz !!!!





Ooooo harika , Süperrr ......
Ne yalan Söyleyeyim ilk telefondan sonra inanmıştım dereceye gireceğimi biliyordum, hissetmiştim :)



Işte böyle güzel bir anı oldu , teşekkürler ETS tur , teşekkürler Rixos .... 



110.000 fotoğraf arasından dereceye girmiş olmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum...



Tercihlerimde her zaman keyifle seçtiğim bu iki marka ile basın Toplantısında yer almak, keyifli dakikalar geçirmek , güzel arkadaşlıklar kurmak , sevgili jüri üyeleri Mustafa Seven , Saffet Emre Tonguç ve Şengül Balıksırtı ile tanışmak da büyük keyifti ....



Teşekkürlerimle , 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates