9 Mayıs 2015 Cumartesi

Piknik Mevsimi Açılmak Üzere


Piknik sevdiğimi söylemiş miydim 😀




Gece gündüz hiç farketmez yeter ki piknik olsun :) Belki bir parkta belki kumsalda :)

Aslında hiç de öyle pikniksever bir aileden değilimdir...Hatta annem babam ile gittiğim bir piknik bile hatırlamıyorum:)

Ama evet doğada olmayı çok seviyorum hele ki farklı bir sunum farklı lezzetler farklı konseptler ile... 

Bazen bana diyorlar ki ne kadar zevklisin yada nerden buluyorsun bu kadar zamanı diyenler oluyor ( vallahi yoktan yaratıyorum) :)) Bir de üşenmiyor musun ne gerek var ki sunuma konsepte diyenler var tabii... 

Valla bence var , önce gözümü doyurmalı mesela , baktığım zaman beğenmeliyim , içimi açmalı , oh be keyfe bak demeliyim bir de sevdiklerim olmalı...

Ya siz piknik sever misiniz ? :) 

Bir Gece Pikniğiydi...Uras ve adaşının 1,5 yaşını kutlamıştık :) 

Kumsalda piknik değmeyin keyfime 

Fenerbahçe parkında Uras ve adaşının 1,5 yaş kutlaması...

Oğluş ile başbaşa sabah kahvaltısı Fenerbahçe Parkında...









0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates