18 Kasım 2013 Pazartesi

Hamilelikte Karın Çatlakları

Hamilelik sırasında ve sonrasında karşılaşılan çatlaklar için hamile kaldığımda çok araştırma yapmıştım.

Hangi ürünü kullanmalıyım ? 
Bu ürün kesin önler mi ? 
Ya arkadaşım ne kullandı ne kullanıyor ?
İşe yaradı mı?

Bu soruların cevapları kişiden kişiye öyle değişiklik gösteriyordu ki ...

En sonunda bunun genetik olabileceğine inanmaya başlamıştım , ama bir bakıyordum bu tezi de çürütecek birşey çıkıveriyordu ortaya:)

Yine de her hamile gibi kremlerimi almış koymuştum kenara , gece yatmadan önce yavaş yavaş masaj yaptırıyordum eşime :) En guzel tarafı da bu yoksa her kreme dokunduğumda ellerimi silip yıkamam lazım benim :(


Ilk 3 ay lierac kullandım , herkes bunu öneriyordu.Ben kremi evt evt hamile olduğumu öğrenir öğrenmez kullanmaya başladım :) Fakat kısa sürede bitmesi ve fiyatı açısında da biraz pahalı olması sonucu her ay 3 adet lierac kullanmaktan vazgeçmek durumdaydım :)

Kimin önerdiğini yada nasıl onunla tanıştığımı gerçekten hatırlamıyorum fakat iyi ki de tanışmışım ki karnımı ve çevresini misler gibi nemlerdirdi kalan 6 ay boyunca.

Bebak !
Acıbadem Kremi 




Bulması gayet kolay , ben gratis 'e girip elimle koymuş gibi buluyordum.2 şer 3 er atıyordum sepete :)

Sonucu merak edenler olabilir :)

Açıklıyorum ; Bende hiç çatlak olmadı:)
Merak edenler için ben doğuma toplamda 16 kilo ile girmiştim.

Bu çatlaklar genetik mi , yediğin içtiğin ile mi  alakalı , bünye mi yapıyor , kremler işe yarıyor mu hala ispatlanmış birşey yok !

Ama tavsiyem madem nemlendirmek istiyorsunuz kendinizi o zaman bebak acıbadem kullanın :)

Umarım sizde memnun kalırsınız 

Teşekkürler Bebak :)




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates