29 Kasım 2013 Cuma

Yılbaşı Hazırlıkları

Bizim evde yeni yıl hazırlıkları ; yıllar evvel sanırım 6 yaşlarında iken karşı apartmandaki Bulgar göçmeni teyze ile tanışmam ile başlamıştı.Yılbaşı arifesinde sokakta oyun oynarken beni çağırması ile başladı herşey :)

Gittiğimde kırmızı çeşit çeşit kağıtlar, süsler , kurdeleler vardı masanın üstünde.
Bir anda kendimi onunla beraber kibrit kutularından ağaç süsü hazırlarken buldum kendimi:)
O zamanlardan çam ağacı yada ağaç süsleri çok yaygın değildi hatta hiç yok denecek kadar da azdı diyebilirim.

Çocuk aklı tabii çok özenmiştim , öle güzel şeyler öğretmişti ki bana , sevgi ve saygı ile anıyorum Bulgar  o teyzeciğimi ,  hayatta değilse de mekanı cennet olsun.

Oradan çıkınca bir ağacım olması gerektiğini farkındaydım ve bunu çok istiyordum.Evimizin biraz aşağısında bir takım ağaçların bulunduğu yerde bir çam ağacı bularak bir dalını kesip onu saksıya diktim :) Artık benimde minik bir çam'ım vardı.Kibrit kutusu ve birtakım kutuya benzer veya kağıtları buruşturup adeta onlardan ağaç süsü yaratmıştım:) 

Resmini bulup en kısa zamanda buraya koyacağım :)

Evde bulunan ve aileme ait birtakım şeyleri de onlardan gizli kenara saklayıp tekrar hediye paketi yapıp ağacın altına koymuştum.Artık herşey hazırdı benim için , çok mutluydum.En yaratıcı hediyem anneannem içindi , dolaplardan birinde kopan bir tesbih bulmuştum onu tamir edip anneanneme namaz tesbihi yaptığım o gün dün gibi aklımda :)

İşte böyle başlamıştı benim yılbaşı serüvenim , o yıl hazırlıksız yakalanan sevgili ailem o yıldan sonra her yıl bana yılbaşı hediyesi alma mecburiyetlerini artık farkındaydılar :) 

Bu yıl yılbaşı hazırlıklarım erken başladı.Aslında birçok yer alışveriş için hazır bile ; 



Fikir olması açısından buyrunnnn gezip sizin için fotoğrafladıklarım;

3 ayrı mağaza gezdim 2 günde , devamı geldikçe paylaşacağım.

Tepe Home - Boyner Ev - Euroflora 

Işte çektiklerim ;









0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates