8 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı Hazırlıkları 3


Şunun şurasında bu koskoca yılın bitmesine kaldı 22 gün.

Geçen sene 31 Aralık , daha dün gibi aklımda.

Oğlum ile geçirdiğim ilk yılbaşı nasıl unutabilirim ki ☺️

Oysa yıllar önce daha küçükken bir an evvel geçsin doğum günüm gelsin diye beklerdim,günler hiç geçmek bilmezdi tabii :) Ama şimdi hiç geçsin istemiyorum öyle güzel ki bu yılbaşı ışıkları , heyecanı , alışverişi insana büyük keyif veriyor.

Lafın kısası yine alışverişteyiz !!!

3.bölümde nerdeyiz?
Benim gerçekten yılın her döneminde gezmekten çok keyif aldığım bir yerdeyiz.

Yeni Yıl için onlarda hazır.
Hatta oraya gitmişken hem yılbaşı için evinizi dekore edebilir hemde sevdikleriniz yakınlarınız için hediye seçebilirsiniz.
Bulmakta zorlanmayacağınız fakat seçmekte zorlanacağınızı söylemek mümkün:) 

The Company ....
Gerçekten çeşit çok ...
Detaylı adres ve Bilgi için ;Tık tık

Yılbaşı için hazırlar ;








Hediye kısmına gelince ; 

Çeşit çeşit hediyelik kahve fincanları bulabilirsiniz mesela ...
Tuzluk-Biberlik ;
Dekoratif ; 

Çeşit çeşit kutular ;
Bunlara bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim , erkek çocuk annesi olunca pembeye , cicili bicili şeylere hasret kalıyorsunuz tabii , ama bir erkek cocuğun arabası bu kadar güzel mi sunulur :) Beğendim tam puan aldı benden bu takım :) 
Hediyelik kupa ve çay setleri ; 
Mutfak ; 
Herşeyi resimlemek imkansız tabii...
Iyisi mi bunlar size fikir olsun gidip yerinde görün 

Ben ufak bir kaç parça bişi aldım çıkmadan :)


Sevgiyle Kalın !!!


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates