8 Ocak 2014 Çarşamba

Ev Ayakkabımız - Yürüme Ayakkabımız

Son zamanlarda uzmanların evde ayakkabı giydirilmemesi yönünde konuşmaları ve yazışmalarına şahit olmuştum.Açıkcası çok da detaylı ne okudum ne de dinledim.Bazı konularda bence en önemli karar sizin kararınız sizin doğrunuzdur.En azından benim doğrum bana göre en doğru işte.

Evet ; ben Uras evde ayağa kalkmaya başlayıp tutunarak oradan oraya gitmeye başladığı günden , gerçekten yürüyebildiği güne kadar ayakkabı ile evde dolaştırdım onu.Neden ?

Çünkü ; ayakkabı ile daha güzel basıyordu.
Çünkü ; adımlarını daha iyi atabiliyordu.
Çünkü , ayakkabı onun kaymasını önlüyor böylelikle oluşabilecek kazalardan onu koruyordu.

Eee peki hangi ayakkabıyı tercih etmeliyiz derseniz ; bunun cevabı bende yok.Sadece 1 markayı denedim.Bu sebeple ancak bunu sizlere tanıtabilir bunu yorumlayabilirim.Bu konunun bilirkişisi ben değilim yani :) 

Biz ayakkabı için bağdat caddesi - suadiye plaj yolunda bulunan http://www.shoecity.com.tr/ i tercih ettik.Mağazada öncelikle gerekli ayak ölçümleri yapılıp sonrasında gerekli ayakkabılar icin yönlendiriliyorsunuz.



Birçok markayı aynı anda bulabileceğiniz bir yer burası.



Biz farklı markaları deneyip sonrasında start-rite de karar kıldık.Hala da kullanıyoruz; özellikle yumuşak deriden,ayağı iyi kavrayan bir ayakkabı olmasından dolayı oldukça memnun kaldık, Uras 'ın adımları gayet güzel gayet sağlamdı.

Bu ayakkabı bir İngiliz markası ve Meğer bu marka için prens ve prenseslerin ayakkabı markası deniyormuş :) 

Buyrun haberi ; 

http://arsiv.sabah.com.tr/2005/04/23/gny/gny142-20050423-200.html



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates