24 Ekim 2014 Cuma

Ben bir Anneyim !!!

Gecenin bir vakti yine yazayım dedim 
Bu aralar sana ( Oğluşumm )  her baktıkça " ay bunu da yazayım" ,"ah dur bunu unutmayayım" diyip duruyorum... Zaten benim bu blog tam anlamıyla oğluma günlük gibi oldu:)

Varsın olsun zaten ne blogger olma hedefim ne de blogger olma isteğim var...

Zaten ben event event dolaşan bir blogger mümkün değil olamazdım bakıyorum da saat 10:00 biz oğlum ile yataktan yeni yeni kalkıyoruz onlar orda burda kahvaltıda :)) İşini gayet iyi yapanları ayakta alkışlamak gerek tabii o ayrı bir konu ki zaten saymaya kalksam 3'ü geçmiyor :( 

Neyse işte zaten şu hayatta sana en çok ne zor gelir deseler vereceğim ilk cevap erken kalkmak olur benim :)) Laf aramızda ben çalışırken sabahları en çok erken kalkmak koyardı bana :) 

İşte sizin anlayacağınız ben ne blogger ne de ürün tanıtıcısı , reklamcısı falanımmm.Şu an için tek bir sıfatım var anneyim he işe başlarsam o zaman bir ünvan daha gelir hadi hayırlısı ... Eeee bunları neden yazdın derseniz ; hani olur da benim bu sayfaları okursanız bilgi sahibi olun diye :) Devamlı oğluna bişiler yazıyor diye aklınızdan geçerse bilin kii amacım o zaten ; bugun yaşadıklarımı yazıya döküyorum ki ilerde oğlum okuyabilsin ona bir miras bırakmış olabileyim hatıralarını , anılarını .... 

Neyse işte bir anneyim ben ....

Her an oğlunun aldığı nefesi bile kontrol eden bir anne ....

Bir anımızı yazmak için aldım telefonu elime neler döküldü birden parmaklarımın uçlarından :)) 

Oğulcuğumm senin yazı bir sonrakinde canım :) 
Bu da benim 3-5 hamilelik fotomdan biri ( bu gece instagram da hashtag vardı da :) bu da burda kalıversin işte :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates