21 Ekim 2014 Salı

Doğum Günün Kutlu Olsun Sarı Kafam

O gece... 21 Ekim'i 22 Ekim'e bağlayan...
Daha dün gibi aklımda....

Kötü geçen bir günün ertesi.....
Gecenin bir vakti.....
Ev darmadağın , hazırlıklar devam ediyor..
Ama en azından min.1 hafta daha var zaten bayramı geçirmemiz gerek ya ...

Bayram temizliği yapılacak sabahında....
Neredeydik gündüzden tam hatırlayamıyorum ama yorgundum...

Bir türlü hastane çantasını hazırlamak da kısmet olmamıştı ki :) 

Uykuya daldık hep beraber .... Saat 03:00-04:00 aralığında bir yer de uyanmıştım ; sonrasında doğumun başlamış olduğunu haber veren ilk sinyal , kanamam

Çok korkmuştum , ya bişey oldu ise , ya ters giden birşey varsa ; Yan odada ki anneme doğru koşup "anne anne bişey oldu galiba " diye bağırışım dün gibi aklımda , annemin soğukkanlılığı , doğumun başlamış olabileceğini hatırlatması ve benim algılamam .....

Eee peki hastane çantası bile hazır değildi ki ....
Sonra lohusa şerbeti ???
Eee ev dağınık .... 
Temizlik olacaktı daha bebek gelmeden....

Neyse nolur nolmaz en azından şu salonun camlarını sileyim , ya yetiştiremezsek .... Ya hemen doğum olursa ... Ya hemen eve gelirsek.... Dur çantayı hazırla , şerbet kaynadı mı anne ??? 

Ya camlar ??? Silip silmediğimi merak eden olursa evet :)) o doğum başladığı sırada ben salonun silinmesi gereken camlarını düşünüyordum :) Ilk heyecan insana neler yaptırıyormuş :) 

Ve sabahında kontrol için hastaneye gidiş aynı gün birkaç saat içinde doğum ..

Ve dünya tatlısı Sarı Kafam tam da göğsüme konuverdi benim tatlı doktorum sayesinde :) 

Şimdi yanımda yatıyor , bu gece onun odasında onunla yatıyoruz , hala ilk gün ki gibi mis gibi kokuyor yada bana öyle geliyor :) Biraz rahatına düşkün çok yayılıyor yatarken :) 

Her anını dolu dolu yaşadığım için şanslı olduğumu biliyorum , Allahım a bir kez daha şükürler olsun ki bu nefis duyguyu bana yaşattı , dilerim ki dileyen herkese nasip etsin 

Ve benim minik prensim , hayatımın büyük mucizesi ; dolu dolu 2 yılı geride bıraktık , beraber büyüyoruz ....ömrün sağlıklı , mutlu , huzurlu ve uzun olsun , iyi ki gelmişsin minik prensim , sarı kafam ....

Doğum günün kutlu olsun 

Anninn



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates