24 Ekim 2014 Cuma

2 Yaş Biterken... (Sevdiklerin)

Evettttt

Güzel kokulum...
Koskoca 2 seneyi devirdik

Biraz sevdiklerinden bahsedeyim ben o zaman .... 

2 yaşına kadar neleri sevmiş olabilirsin ki acaba ? :) 

Mesela yemek ; yemek konusunda pek sıkıntı çekmiyorum aslında eğer karnın aç ise hemencik yiyip bitiriyorsun öyle o bu diye tutturmalarında yok ki zaten ben asla tutturmana izin vermedim vermem de :)
-Köfte en sevdiklerinden mesela ...
-Tatlıyı çok seviyorsun ... Aynı ben ( min. düzeyde yiyorsun zaman zaman )
-Patates kızartmasını ağzına bile koymuyorsun henüz sadece dudağına değdirmek ile yetindin :) Baktın bişeye benzemiyor :)
-Dondurma soğuk olduğu için tercih etmediklerinden hala
-Devam sütünü biliyorum ki bıkmadan her öğün içebilirsin  :) 
- Sebze yemeklerini , Çorbaları hep çok sevdin hala da seviyorsun ...
- Meyve suyunun her türlüsü tercihlerin arasında :) 
- Pek tercih etmesemde markette en sevdiğin reyon hazır meyve suları reyonu ve bebek mamaları reyonu:) Hatta oyuncak mağazası e-bebek e gidip sadece mama reyonuna baktığını bile bilirim :) O derece yani :) 


-Taze sıkılmış meyve suyunu tabiki seviyorsun... 
-Üzüm,kayısı,incir,yaban mersini,siyah üzüm tercihlerin arasında ...
-Her sabah mutlaka bir yumurta 
-Genelde bol peynirli Menemen şeklinde..

Hımmm

Peki başka neleri sevmiştim anne dersen

Mesela Halk TV de yer alan Atatürk kitap ve cd reklamlarını :) Hani bütün gün yayınlansa Saatlerce izlerdin kalkmadan o derece yani :) Siyaset programlarını yerinden kalkmadan izlerdin mesela :) Allahım yoksa siyasetçi falan mı olacaksın ki 🙈🙈

En sevdiğin oyuncaklar Müzikli oyuncaklar , kesinlikle müziğe ilgin var bana kalırsa , çok da gür bir sesin var

Boya yapmayı hala sevmiyorsun :( 
Bir türlü alıştıramadım :(

Giyim konusunda takıntın yok zaten buna asla izin de vermem bu konuda anlaşalım :) 

Pepe yi hala çok seviyorsun ...

Sen sevdiğin şarkıları "soruyorum sana farklı mısın söyle bana " ve bu kısımda avazın çıktığı kadar bağırdığın "evetttttt" kelimesi :) 

Sokakta gezmek en büyük zevkin , sabah çıksak gece girsek eve neden demezsin :)

Minibüs caddesinde yer alan Ramiz köfte nin içinde top havuzu var yakın olması sebebi ile de uğrak yerimiz genelde ; ama artık önünden bile geçemiyorum kıyamet kopuyor içeri girmek istiyor :)

Valla böyle iyi oldu yaw :)
Aklıma geldikçe yazar durumum ben :)

............................

Sevgiyle , 




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates