15 Ekim 2014 Çarşamba

Çocuklu Batı Karadeniz Turu



Ailecek günlerimiz meşhurdur bizim:)
15 günde 1 düzenlenir , kişi sayısını bilmiyorum ama 1 sene sürer hiç bitmez :)

Işte öyle bir günde aniden karar verdik bugüne , ne de iyi ettik 

Bizim grupta turun en genci ben ve Urastı :)  Gitmeden evvel zaman zaman acaba Uras durur mu , ne yapar ki , otobüste oyalanır mı ki diyip durmuştum ama hiç korkularım olmadı ondan yana ; Uras doğduğu günden bu yana beni hiç yanıltmamıştı.

Tam da tahmin ettiğim gibi gayet uyumlu idi hiç üzmedi beni , otobüste ki insanlar zaman zaman şaşırdılar hiç sesi çıkmayan bu bebeğe :) Durum böyle olunca tabii ben sanki ünivertesi sınavında yüksek not alıp dereceye girmiş gibi gururlandım , evet evet bu durum çok hoşuma gitti yalan yok :) 

Dönüş yolunda uykusuzluğun vermiş olduğu çok basit bir gürültü oldu gerçi ama sonuçta keyifler gayet yerindeydi:) 


Birisi muzlara göz koydu mola yerinde :) 


Otobüs yolcusu :) 


Oda da denize bakan bir bebek (Zonguldak Dedeman)


















0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates