7 Aralık 2013 Cumartesi

Yılbaşı Hazırlıkları 2


Aralık ayını seviyorum !!! Doğum günü çocuğu olmamdan mı bilmem kışı sevmememe rağmen bu ayı sevmeden edemiyorum :)

Çok eğleniyorum , hayal ediyorum , fikirler geliştirip hayata geçiriyorum , bir nevi zamanla yarışıyorum , daha çok geziyorum , bazen yapmak istediklerimi istemeden de olsa bir sonraki yıla erteliyorum.

Bu senenin en güzel hediyesi yine biricik oğlum oldu benim için.Onunla geçirdiğim her gün için o büyüdükçe daha çok şükrediyorum , daha çok anneliğimi hissediyorum.

2014 den dileğim ; "Allahımm bu güzel duyguyu dileyen ,isteyen herkese nasip etsin."

Sanırım bu ay post sayısı fazla ama konu hep aynı olacak :) Bebek ve Annelik konularına girmeyecek miyim zaman yaratıp kesinlikle yazacağım , hatta konu başlığım bile var ; " Çocuklar için Yılbaşı Hediyesi Önerileri (12-18 yaş aralığı )

Neyse gelelim alışveriş turlarına.
Kendimi gezmekten alıkoyamıyorum
Almadan hiç duramıyorum bu ay. Aslında gördüğüm herşeyi neredeyse almak istiyorum desem yeridir.

Gördüğüm herşeyi en ince ayrıntısına kadar fotoğraflamak istiyorum ki en azından bu sayfaya girip bi tık tık yapan herkesin zevkine uygun birşeyler yer alsın diye...

Madem gezdiğim gördüğüm şeyleri paylaşacağım zevkime uygun olanları değil tüm gördüklerimi paylaşmalıyım öyle değil mi :)

O halde Geçen Cuma gezip gördüklerim ;


Mudo 'da yılbaşı konseptli mumlar bulabilmeniz mümkün.
Hediyelik Havlular...


Ağaç için farklı süslemeler ...


Hediyelik Kumbaralar ...


Gerçekten her yeni ürünü bizzat gidip yerinde incelemekten çok keyif aldığım English Home 'da yeni yıl konseptine uygun mumluklar bulmanız mümkün.Hatta yakınlarınıza ve arkadaşlarınıza alacağınız hediyelerinizi uygun fiyatlara alabilirsiniz.Bakmadan geçmeyin derim :)


Nezih Kitapevi , sanmayın sadece kitap , cd vss satar.Yeni yıl için onlar da hazır :)


Mudo da çeşit çeşit mumluklar bulmanız mümkün , bu aralar 3 al 2 öde Kampanyası var aman kaçırmayın.


Nezih Kitapevi mum standı 


English Home ; Ama bu geyikler çok güzel :)

Devamı kesin gelecek :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates