8 Ocak 2014 Çarşamba

Bizim Ev'in Yeni Yıl Halleri

2014 ün ilk yazısı ile karşınızda ben :)

Eeee o kadar yılbaşı hazırlıkları postları yazdın da ne yaptın diye soranlar olabilir.
Neyse ki çok geçmeden bu postu yazmak üzere ipad imi elime almış bulunuyorum.
Belki diyeceksiniz ki "eee peki istediğin gibi oldu mu" ???
Vallahi de billahi de tam istediğim gibi oldu.

Bu eve ilk taşındığımız sene yani 2013 e girerken bunu yapmak hayalim vardı ama Uras çok küçüktü ve bazı sebeplerden yılbaşını evde geçiremeyecektim.Kısmet olmadı işte her şeyde vardır bir hayır diyorum şimdi :) 

Daha önce de demiştim ya benim çocukluğumdan bu yana yılbaşı bizim evde bir gelenektir.O zamanlarda bu kadar çeşitler yoktu tabii ama zaman geçtikçe çeşitler arttıkça hayaller de genişledi.Hele ki söz konusu yılbaşı konsepti olunca benim için hayaller hiç bitmiyor hala da doymuş değilim.Hani deseler ki birkaç ay daha bu konsepte devam vallahi bıkmam o derece yani :) 
Eee sonuçta neler mi yaptım...

Buyrun bakalım :)

İşte ağacımız ; ( 14 aylık oğlumun bir kere bile gidip karıştırmadığı o cici bici ağacım ) 



Yeni yıl için yazdığım bu yazıları okudunuz mu ?
Önce sayfanın alt kısmını inceleyip sonra tık tıkk






Ve yeni yıl için hazırlanan salondan farklı kareler ; 

Ve bana 3 defa derece getiren fotoğraf


2-  Perabulvari.com instagram paylaşımlarında derece

3- Evmanya.com instagram yarışması 1.si 










1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım Seda'm, ailenle, eşinle ve minik prensinle birlikte (içinde benim de olduğum tabi ben olmazsam olmaz) yıllar dilerim. Bak istemişsin, cuk diye de oturmuş hayallerin hayatının tam ortasına. Bundan sonra da her hayalinin gerçekleşmesi dileğiyle seni ve oğluşunu cok öpüyorum. Yeni yılımız kutlu olsun..

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates