8 Aralık 2013 Pazar

Her Telden Çalıyorum :)


Dikkat !!!
Resimsiz Yazı :)

Bu aralar blog yazmak için zaman ayırabildiğime inanamıyorum desem :)

Sanıyorum benim minik oğlum gerçekten büyüyor artık en azından hafta sonları bile kendi evimde kahvaltı hazırlayabiliyorum:) Kendime zaman ayırabiliyor,blog bile yazabiliyorum ; canım oğlum bu teşekkür sana uslu durup beni üzmediğin bana fırsat verdiğin için :)

Seni Seviyorum Bitanemmm...

Kısa bir teşekkür sonrası gelelim asıl konuya , bu gidişle korkarım ben gezip tozup gördüklerimi paylaşacağım böyle giderse , anne-çocuk mevzularım sonraya mı kaldı ne?Aslında bloğun adına bakılırsa "biranneninhikayesi" ; ee anne demek herşey demek değil mi o halde benim blog da her telden çalıyor işte ; kimse kusura bakmasın :))

Sevgiyle ;


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Annenin Kaleminden .... Published @ 2014 by Ipietoon

Blogger Templates